۰۹۰۲۲۹۹۴۴۹۴ - ۰۹۱۷۰۹۱۷۱۹۶

درباره شرکت لئوپارد ماشین

 به نام خدا                                                                                               

لئوپارد ماشین تنها نمایندگی برند PowerSeal , PWS در خاورمیانه

هر ساله در کشور عزیزمان برای کوچکترین قطعات ماشین آلات راهسازی باید بیشترین زمان و بالاترین هزینه صرف تهیه یا سفارش آن قطعه نمود که این امر باعث توقف ساختار و زیر ساخت های عملیات راهسازی و ساختمانی در کشور می شود که خود هزینه های جبران ناپذیری را به همراه دارد.

شرکت لئوپارد ماشین همسو با نیاز همکاران و مشتریان عزیز با استفاده از نیرو های مجرب و متخصص خود کلیه لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی را در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت در هر نقطه از ایران به شما تحویل خواهد داد.

شرکت لئوپارد ماشین با پانزده سال سابقه فعالیت در امارات اکنون با تاسیس شرکتی در چین پل ارتباطی خود را با ژاپن ، سنگاپور ، کره و تایوان فراهم آورده تا قادر به تامین قطعات و درخواست شما همکاران عزیز اعم از قطعات اصلی و تجاری باشد.

این شرکت تحت مدیریت برادران کریمیان اعم از تهیه و توزیع قطعات یدکی برند کوماتسو و هیوندای و دوسان به وسیله ی نمایندگان خود در کشور های هنگ کنک ، چین  و امارات متحده عربی توانایی فعالیت در تهیه و توزیع سایر برند های موجود نظیر کاترپیلار ، هیتاچی ، کوبلکو ، ایسوزو ، ولوو و هرگونه قطعات به سفارش و سلیقه مشتری را دارد.

این شرکت همواره سعی در ارتقاء کیفیت اجناس و مناسب تر نمودن قیمت آنها داشته و کالاهای خود را با اطمینان خاطر به همکاران عزیز خود عرضه میکند.

همه ما میدانیم که به دلیل تنوع بسیار زیاد قطعات این گونه ماشین آلات ، گرد هم آوری و تهیه تمامی این قطعات در یک مجموعه به هر دلیلی کاری بسیار مشکل است . به همین خاطر این شرکت توسط نمایندگان خود قطعات و لوازمی که نیز در فروشگاه و انبار خود موجود نداشته را در کمترین زمان ممکن به سفارش مشتری تهیه و ارسال می نمایند.

لازم به ذکر است که این شرکت با تاسیس کارخانه ای در شهر شنزن چین با نام تجاری پاورسیل به تولید تخصصی هرگونه سیل کیت دستگاه های راهساری و صنعتی ، چکش ها و جک های هیدرولیکی که شامل انواع و اقسام کاسه نمد ، پکینگ ، اورینگ ، سیل هد ، فیبر و ... می باشد ، با کیفیت و قیمت مناسب پرداخته است و امیدوار است هر گونه نیاز همکاران را در این خصوص ، به خوبی برآورده سازد.

این شرکت هم اکنون بزرگترین و اولین وارد کننده و توزیع کننده قطعات و ماشین آلان راهساری در جنوب کشور می باشد و مفتخر به همکاری با شما همکاران گرامی است و امیدوار است در این راه رضایت خاطر شما را فراهم آورد.


افتخار ما ، همکاری شما

 با تشکر : برادران کریمیان