۰۹۰۲۲۹۹۴۴۹۴ - ۰۹۱۷۰۹۱۷۱۹۶

تجهیزات ساختمانی هیوندای هند در EXCON ۲۰۲۱

مقالات - ۲۰ مرداد ,۱۴۰۱

EXCON بزرگترین نمایشگاه تجهیزات ساختمانی جنوب آسیا است که از ۱۷ تا ۲۱ می ۲۰۲۲ در بنگالورو برگزار شد. این اولین نمایشگاه CE پس از همه گیری بود، بنابراین مشتریان هیجان زده ای از صنعت ساخت و ساز، سازندگان، پیمانکاران، OEM ها، تامین کنندگان مالی، تامین کنندگان و غیره داشتند. این بستر عالی برای نمایش محصولات و خدمات ما بود. این رویداد طی ۵ روز مجموعا ۸۰۰ غرفه‌دار و ۵۰۰۰۰ بازدیدکننده داشت.

EXCON بزرگترین نمایشگاه تجهیزات ساختمانی جنوب آسیا است که از 17 تا 21 می 2022 در بنگالورو برگزار شد. این اولین نمایشگاه CE پس از همه گیری بود، بنابراین مشتریان هیجان زده ای از صنعت ساخت و ساز، سازندگان، پیمانکاران، OEM ها، تامین کنندگان مالی، تامین کنندگان و غیره داشتند. این بستر عالی برای نمایش محصولات و خدمات ما بود. این رویداد طی 5 روز مجموعا 800 غرفه‌دار و 50000 بازدیدکننده داشت.


تجهیزات ساختمانی هیوندای هند با موضوع «ساخت هند جدید با راه حل هوشمند، پایدار و ایمن تر» شرکت کرد. هیوندای طیف محصولات خود را از 3 تن تا 38 تن و لیفتراک 5 تنی به نمایش گذاشتند که منعکس کننده آخرین فناوری در زمینه تلماتیک و سیستم هیدرولیک و مکاترونیک پیشرفته است که در هند ارائه شده است.



غرفه هیوندای در 1510 مترمربع مساحت گسترده شده بود و  بزرگترین غرفه‌ای را که تا به حال ساخته شده بود با 500 متر مربع شامل 5 اتاق جلسه، 2 اتاق کنفرانس بزرگ و فضای باز زیادی برای تعامل با مشتریان راه اندازی کرده اند. غرفه با در نظر گرفتن راحتی مشتری و محیط برای بحث تجاری طراحی شده است.



برای اولین بار هیوندای یک راه اندازی انحصاری برای نمایش قطعات و کالاهای تجاری داشتیم. این  کمک کرد تا تمرکز بیشتر  بر روی قطعات و کالاها به نمایش بگذارند. مشتری از این مفهوم قدردانی کرده است و همچنین منجر به بالاترین فروش از طریق فروشگاه برند شده است.



ضمیمه های ویژه مانند تاشو و کوپلر سریع به همراه 5 سنگ شکن نیز در نمایشگاه به نمایش گذاشته شد که نشان دهنده حضور قوی ما در بخش است. هیوندای همچنین یک نمایش زنده از کوپلر سریع داشتتند تا کارایی محصول را به نمایش بگذارند.



برای نمایش فناوری برتر خود، هیوندای منطقه نمایش فناوری اختصاصی داشتند که فناوری فعلی و آینده‌نگر را به نمایش می‌گذاشت، در حوزه نمایش فناوری نیز ابتکارات خدمات مشتری را به نمایش گذاشته‌اند.



این رویداد به خوبی توسط رسانه ها پوشش داده شد. هیوندای همچنین یک جلسه توجیهی رسانه ای داشتند که در آن از 15 آژانس رسانه ای دعوت کرده بوداند، تیم مدیریت ارشد ما نظرات خود را در مورد سناریوی فعلی بازار و برنامه آینده به اشتراک گذاشته بودند.



همچنین رویدادهای فرهنگی و آزمون هایی ترتیب داده شده بود تا مشتریان را جذب کنند. رویداد فرهنگی هیوندای برای نشان دادن تنوع فرهنگی مناطق مختلف طراحی شده است.  رقصنده داشته اند که هر 4 منطقه یعنی شمال، شرق، غرب و جنوب را نمایندگی می کردند.


آخرین اما نه کم‌اهمیت، هیوندای با افتخار اعلام می‌کنند که بیل مکانیکی خزنده معدنی 215L SMART PLUS  جایزه بهترین نوآوری طراحی سال را در مراسم Yellow Dot Awards 2022 در رویدادی توسط Equipment Times دریافت کرده است.




ارسال نظر


برای ثبت نظر باید اول وارد سایت شوید ورود