۰۹۰۲۲۹۹۴۴۹۴ - ۰۹۱۷۰۹۱۷۱۹۶

مرکز نوسازی هیوندای

مقالات - ۳۱ تیر ,۱۴۰۱

نوسازی به سادگی به این معنی است که چیزی شبیه به حالت اولیه خود را بازگردانید. فرآیند بازسازی گاهی اوقات به عنوان بازسازی نیز نامیده می شود. اگر در مورد بیل مکانیکی صحبت کنیم، بازسازی شامل تعویض و مونتاژ مجدد اجزاء برای بازگرداندن دستگاه به حالت اولیه تولید است.


سری SMART PLUS – پرفروش ترین بیل مکانیکی از هیوندای در هند است .

نوسازی به سادگی به این معنی است که چیزی شبیه به حالت اولیه خود را بازگردانید. فرآیند بازسازی گاهی اوقات به عنوان بازسازی نیز نامیده می شود. اگر در مورد بیل مکانیکی صحبت کنیم، بازسازی شامل تعویض و مونتاژ مجدد اجزاء برای بازگرداندن دستگاه به حالت اولیه تولید است.

مرحله اول با بازرسی دستگاه از نقاط قابل مشاهده مانند ترک های قابل مشاهده، نشتی، رنگ، کابین و غیره شروع می شود. سپس تمام اجزای اصلی با ارزش بالا مانند موتور، پمپ، سازه، زیرانداز و غیره بررسی می شوند.

به طور کلی، نوسازی به تمام اجزای تجهیزات می پردازد: همه چیز از زیبایی اولیه، راحتی اپراتور تا اجزای اصلی. هدف نهایی ارائه راه حل به مشتری با تولید تجهیزاتی است که به همان اندازه اصلی هستند.


1. مرکز نوسازی هیوندای - یک مرکز در کلاس جهانی

مرکز بازسازی هیوندای طبق استاندارد جهانی طراحی شده است.

مرکز نوسازی هیوندای در این صنعت منحصر به فرد است که در تمام ماشین های نوسازی، سنگدانه ها توسط تیم تکنسین متخصص در خط مونتاژ تولید تعمیر می شوند.

در مرکز بازسازی، سنگدانه های هیدرولیک مجدداً آماده می شوند و به انبارها، فروشندگان و مشتریان عرضه می شوند که به بازسازی سریع تجهیزات خراب کمک می کند.

هیوندای همچنین راه حل سفارشی برای دستگاه قدیمی با مشکلات عملکردی را به صورت بسته با قیمت گذاری ویژه و گارانتی دستگاه قدیمی ارائه می دهد. این فرآیند به ماشین‌ها جان تازه‌ای می‌بخشد و همچنین مشتریان خود را در بازار رقابتی‌تر می‌کند که به سودآوری پروژه آنها کمک می‌کند.


2. قابلیت، زیرساخت و مهارت های هیوندای

زیرساخت های پیشرفته با جدیدترین ابزارهای خودکار و تکنسین ها و مهندسان آموزش دیده تحت نظارت مهندسین هیوندای در انجام مراحل کامل برچیدن، بازرسی و مونتاژ.

همه ماشین‌ها و اجزای بازسازی‌شده مانند سازه‌ها برای برآورده کردن استانداردهای کیفیت سخت‌گیرانه، آزمایش‌های ناهمواری را پشت سر می‌گذارند.

مرکز نوسازی هیوندای با بیش از 12 سال تجربه با بیش از 40 تکنسین و 45 مهندس ارشد ارائه می شود که بیش از 500+ مصالح و سازه های ساخت را برای برآورده کردن خواسته های مشتری راه اندازی کرده اند.

تکمیل موفقیت‌آمیز 18 دستگاه مرمت شده طی 1 سال گذشته که بیش از 2000 ساعت کارکردند + ساعت کار بدون مشکل در میان محدودیت‌های کووید 19 تحت نظارت تیم خدمات نمایندگی آموزش دیده با پشتیبانی تیم‌های خدمات منطقه‌ای هیوندای.


3. مزایای مشتری

     - راه حل یک توقف برای تعمیر ماشین با بسته سفارشی

     - استفاده مطمئن از لوازم یدکی و روان کننده های اصلی

     - ماشین‌هایی که در همان کارخانه با همان کیفیت کار در دستگاه جدید بازسازی شده‌اند

     - افزایش طول عمر تجهیزات حداقل 4 تا 5 سال

     - گزینه های تامین مالی توسط NBFC ها و بانک های خصوصی بزرگ در دسترس است

     - ویژگی اضافه شده GPS نیز به صورت اختیاری در دسترس است که با دستگاه "سری XL" ارائه می شود.


4. داستان موفقیت و راه رو به جلو

مشتری همیشه مستقیماً از OEM به این راه حل علاقه دارد. از 1 سال گذشته رشد فوق العاده ای در نیاز وجود داشته است که 2-3 برابر افزایش یافته و مشتریان بیشتری از کل هند نزدیک می شوند که آماده ارسال ماشین های خود به کارخانه هیوندای برای بازسازی کامل هستند.

تا به امروز هیچ بازیگر سازمان‌یافته‌ای وجود نداشت که این راه‌حل را ارائه دهد و بازار محلی چنین خواسته‌های مشتری را برآورده می‌کرد، اما اکنون مشتری آماده است پول اضافی را در مقایسه با راه‌حل خارج از بازار محلی برای راه‌حلی قابل اعتماد از OEM مانند هیوندای بپردازد.

رشد مورد انتظار برای چنین راه حل هایی شاهد افزایش 3 برابری حجم در سال 2022 نسبت به سال قبل است. هیوندای طرح توسعه کارگاه جدیدی دارد که تا مارس 2022 عملیاتی خواهد شد.

همچنین هیوندای از مشتریان، شرکای فروشنده و شرکای مالی خود که همچنین از این مرکز بازدید کرده‌اند تا شاهد کل فرآیند به‌عنوان بخشی از پیشنهاد مشتریان به آن‌ها باشند، قدردانی و اعتبارسنجی مداوم دریافت می‌کند.

بنابراین، اگر به دنبال بیل مکانیکی بازسازی شده هستید یا به دنبال چنین راه حلی هستید، لطفاً قبل از هر انتخابی برای توصیه با متخصصان ما تماس بگیرید.


ارسال نظر


برای ثبت نظر باید اول وارد سایت شوید ورود