۰۹۰۲۲۹۹۴۴۹۴ - ۰۹۱۷۰۹۱۷۱۹۶

مشعل زغال سنگ پودر شده zoomline

مقالات - ۰۳ مرداد ,۱۴۰۱

نوع جدید مشعل زغال سنگ پودر شده محصول جدیدی است که توسط شرکت zoomline ما بر روی مشعل سنتی زغال سنگ طراحی و بهبود یافته است.

نوع جدید مشعل زغال سنگ پودر شده محصول جدیدی است که توسط شرکت zoomline بر روی مشعل سنتی زغال سنگ طراحی و بهبود یافته است. این نه تنها کاستی های مشعل های سنتی مانند بسیاری از قطعات پوشیده، اندازه بزرگ و تعمیر و نگهداری نامناسب را کنار می گذارد، بلکه مجهز به PLC یکپارچه زیمنس و صفحه نمایش لمسی است، می تواند کنترل کامل اتوماتیک را به معنای واقعی درک کند. ساختار جدید مشعل زغال‌سنگ نه‌تنها راندمان احتراق زغال‌سنگ پودر شده را بهبود می‌بخشد، بلکه الزامات کیفیت زغال‌سنگ را کاهش می‌دهد و باعث صرفه‌جویی بیشتر در هزینه‌های سوخت مشتریان می‌شود.


در حال حاضر، شرکت  zoomline  مشعل های ذغال سنگ پودر، مشعل های دو منظوره زغال سنگ و نفت، مشعل های دو منظوره زغال سنگ و گاز و مشعل های سه منظوره زغال سنگ و نفت و گاز را تولید و تولید کرده است که در کاربردهای عملی مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

در حال حاضر، مشعل‌های زغال‌سنگ جدید  zoomline  با موفقیت در دیگ‌های بخار، کاغذسازی، کارخانه‌های اختلاط آسفالت، خشک کردن، اجاق‌های هات بلاست و سایر صنایع مورد استفاده قرار گرفته‌اند.



ارسال نظر


برای ثبت نظر باید اول وارد سایت شوید ورود