۰۹۰۲۲۹۹۴۴۹۴ - ۰۹۱۷۰۹۱۷۱۹۶

سری "SMART PLUS" – پرفروش ترین بیل مکانیکی از هیوندای در هند

مقالات - ۰۶ مرداد ,۱۴۰۱

هیوندای همیشه در وفای به قول خود به مشتریان در زمینه ارائه تجهیزات برای برآوردن نیازهای سخت محل کار و پشتیبانی از آنها با بهترین و سریع خدمات در صنعت، جلوتر بوده است.

هیوندای همیشه در وفای به قول خود به مشتریان در زمینه ارائه تجهیزات برای برآوردن نیازهای سخت محل کار و پشتیبانی از آنها با بهترین و سریع خدمات در صنعت، جلوتر بوده است. با پیروی از همین اصل، اخیراً شرکت Hyundai Construction Equipment سری ارتقا یافته بیل مکانیکی را تحت نام سری SMART PLUS با رنگ جدید جهانی برای تقویت بیشتر موقعیت برند در هند و بازار صادرات عرضه کرد.
بیل مکانیکی Hyundai SMART PLUS یکی از بهترین بیل مکانیکی ها در هند محسوب می شود که با عملکرد برتر، دوام پیشرفته و فناوری پیشرفته ساخته شده است تا در هر شرایطی کار کند. همه این ماشین‌ها دارای بدنه حلقه‌ای فورج، زیرانداز سنگین، اتصال سطل تقویت‌شده، بوم و بازوی قوی هستند که دوام، یکپارچگی ساختاری را افزایش می‌دهد و کل عمر دستگاه را افزایش می‌دهد. این تجهیزات ساخت و ساز عملکرد برتر را با هزینه کم عملیات ارائه می دهد. این ماشین‌ها برای ساخت و ساز عمومی، کشاورزی، خاک‌ریزی، ساخت و ساز شهری، کاربردهای معدنی سنگین و بسیاری موارد دیگر مناسب‌تر هستند.
محبوب ترین بیل مکانیکی هیوندای در سری "SMART PLUS":


R210 SMART PLUS


این با یک ویژگی جدید ECO MODE ارتقا یافته است که بازدهی سوخت عالی را برای عملکردی غیرقابل توقف و در عین حال صرفه جویی در مشتریان را به همراه دارد.
دارای یک خوشه دیجیتال چندزبانه 7 اینچی پیشرفته است که برای افزایش راحتی اپراتور طراحی شده و عملکرد کاملاً روان را تضمین می کند.


R215 SMART PLUS


R215 SMART PLUS کاملا جدید ارتقا یافته هیوندای بهترین بهره وری را از طریق عملکرد نرم و کارایی بی بدیل خود به ارمغان می آورد. طراحی برتر با زیرانداز طولانی (LC) برای پایداری بالاتر، وزن عملیاتی و حالت پیشرفته ECO برای اطمینان از صرفه جویی بالا با حداکثر بهره وری سوخت.
دارای کنترل های دسترسی کاربر پسند برای اطمینان از اینکه اپراتور می تواند برای مدت طولانی تری بدون استرس یا خستگی در یک محیط کاری راحت و ایمن کار کند.
این به طور گسترده در برنامه های کاربردی مانند ساخت و ساز، کار جاده، توسعه زیرساخت و غیره استفاده می شود.


R215L SMART PLUS



هیوندای R215L Smart plus فقط یک ماشین بیل مکانیکی معمولی نیست. این برای ارائه عملکرد بالا ساخته شده است، دارای نیروهای حفاری سطل بالا با حداکثر استحکام در تمام بسترهای سنگی است. با سطح صدای نسبتا کم، زیر بار سنگین، راندمان سوخت بالا و راحتی کامل، بهره وری را به حداکثر می رساند و آن را به انتخابی مناسب برای کاربردهای متعدد تبدیل می کند.
سیستم خنک کننده هوای شارژ پیشرفته (CAC) راندمان سوزاندن بهبود یافته و توان خروجی بیشتر برای همان مقدار سوخت سوخته را تضمین می کند.
R215L SMART PLUS کاملاً جدید ارتقا یافته هیوندای بهره وری عالی را از طریق عملکرد روان و کارایی بی بدیل خود به ارمغان می آورد. برای اطمینان از صرفه جویی بالا از طریق حداکثر بهره وری سوخت، برای پایداری بهتر و وزن عملیاتی بالاتر با یک حالت ECO MODE پیشرفته، با زیراندازی طولانی طراحی شده است.
این به طور گسترده در برنامه هایی مانند معدن و معدن، ساخت و ساز، کار جاده، توسعه زیرساخت و غیره استفاده می شود.


R230LM SMART PLUS


این ماشین غول پیکر بخشی از مجموعه جدید SMART PLUS هیوندای است. کاملاً برای عملیات معدن و معدن ساخته شده است، قابلیت اطمینان بیشتر، دوام بیشتر و پایداری درخشان را در زمین های ناهموار به شما می دهد.
هیوندای R230 LM Smart Plus استانداردهای جدیدی را در این صنعت تعیین می کند. این به طور انحصاری برای صنعت معدن سنگ مرمر و گرانیت طراحی شده است. ویژگی های "plus" به عملکرد، نگهداری کم و آسان، قابلیت اطمینان و پایداری آن می افزایند. زمان بهینه سازی کارایی در سخت ترین زمین ها با R230LM اسمارت پلاس جدید است.
سیستم خنک کننده هوای شارژ پیشرفته (CAC) راندمان سوزاندن بهبود یافته و توان خروجی بیشتر را برای همان مقدار سوخت سوخته تضمین می کند.


R245LR SMART PLUS


هیوندای R245LR SMART PLUS دارای اتصال دوربرد 14.5 متری است. این برای انجام با سهولت و پایداری زیاد در عملیات های مختلف مانند حفر چاه، کار کانال و تمیز کردن رودخانه و غیره با ثبات و سهولت بسیار ساخته شده است. مجهز به آخرین ویژگی ها و فن آوری ها برای ارائه بالاترین عملکرد.
عملیات سریع با جریان پمپ بالا
هوی دیتی بوم و بازو
پایداری بهتر با کفش عریض
راحتی با کابین تهویه مطبوع جادار
Hi-Track - سیستم مدیریت از راه دور
این به طور گسترده در برنامه هایی مانند حفر چاه، کار کانال، تمیز کردن رودخانه و غیره استفاده می شود.هیوندای R245LR SMART PLUS دارای اتصال دوربرد 14.5 متری است. این برای انجام با سهولت و پایداری زیاد در عملیات های مختلف مانند حفر چاه، کار کانال و تمیز کردن رودخانه و غیره با ثبات و سهولت بسیار ساخته شده است. مجهز به آخرین ویژگی ها و فن آوری ها برای ارائه بالاترین عملکرد.
عملیات سریع با جریان پمپ بالا
هوی دیتی بوم و بازو
پایداری بهتر با کفش عریض
راحتی با کابین تهویه مطبوع جادار
Hi-Track - سیستم مدیریت از راه دور
این به طور گسترده در برنامه هایی مانند حفر چاه، کار کانال، تمیز کردن رودخانه و غیره استفاده می شود.

این یکی از محبوب ترین مدل های هیوندای در میان پیمانکاران ساختمانی و مشتریان اجاره ای است. ویژگی‌های ارتقا یافته قدرتمند آن، کارایی بیشتری را افزایش می‌دهند، راحتی و راحتی اپراتور عالی را فراهم می‌کنند و بهره‌وری را به حداکثر می‌رسانند. این به طور گسترده در برنامه های کاربردی مانند ساخت و ساز، کار جاده، توسعه زیرساخت و غیره استفاده می شود.

ارسال نظر


برای ثبت نظر باید اول وارد سایت شوید ورود