۰۹۰۲۲۹۹۴۴۹۴ - ۰۹۱۷۰۹۱۷۱۹۶

چرا استفاده از قطعات اصلی هیوندای بهترین انتخاب است؟

مقالات - ۰۱ شهریور ,۱۴۰۱

بازار قطعات غیرقانونی بیل مکانیکی در سال‌های اخیر رشد کرده است و امکان خرید قطعات جایگزین غیراصیل بیشتر و بیشتر شده است.

بازار قطعات غیرقانونی بیل مکانیکی در سال‌های اخیر رشد کرده است و امکان خرید قطعات جایگزین غیراصیل بیشتر و بیشتر شده است.

همیشه وسوسه انگیز است که هر چیزی ارزان به دست آورید.

اما آیا واقعا ارزش دارد؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه بهره وری و ارزش فروش مجدد بیل مکانیکی شما می تواند تا حد زیادی تحت تأثیر استفاده از این قطعات ارزان تر تقلبی قرار گیرد؟ آیا کسی وجود دارد که صدای شما را بشنود در صورتی که با استفاده از این قطعات غیرقانونی برای بیل مکانیکی اتفاقی بیفتد؟

ما سعی خواهیم کرد نکات کاربردی را در مورد اینکه چرا قطعات و روان کننده های اصلی هیوندای بهترین انتخاب است، بررسی کنیم.

1. آیا قطعات اصلی واقعاً گران هستند؟


اجازه دهید ابتدا بفهمیم که چرا مشتری به دنبال قطعات غیراصولی یا غیراصولی است. دلیل اصلی «پس انداز» پول است. تبلیغات شفاهی گاهی آنقدر قوی است که کاربران تصور می‌کنند قطعات اصلی گران‌تر از تقلبی هستند و حتی قیمت‌ها را با نمایندگی‌های مجاز هیوندای بررسی نمی‌کنند. شایان ذکر است که قطعات اصلی اغلب آنطور که انتظار دارید گران نیستند. هیوندای نسبت به نیاز مشتریان خود آگاه و حساس است و قیمت قطعات ما بسیار رقابتی است. دریافت قیمت مناسب قطعات اصلی از نمایندگی های مجاز هیوندای می تواند شگفتی خوشایند باشد.

و شما فقط برای قسمت پرداخت می کنید - "آرامش ذهن" به صورت رایگان ارائه می شود.


2. هزینه کمتر مالکیت


با گران‌تر شدن دیزل، حفظ مصرف سوخت در بهترین حالت برای مشتری بسیار مهم است. اغلب مشاهده می شود که استفاده از قطعات غیرقانونی باعث اختلال داخلی در سیستم فنی پیچیده بیل مکانیکی و افزایش مقاومت یا بارگذاری بر روی اجزای دستگاه می شود. این نه تنها عمر اجزای حیاتی را کاهش می دهد، بلکه برای غلبه بر مقاومت اضافی، دیزل بیشتری مصرف می کند. این امر سودآوری ظاهری قطعات غیرقانونی ارزان تر را با افزایش هزینه کل مالکیت خنثی می کند.


3. بهترین تناسب



تحقیق و توسعه کلاس جهانی هیوندای بر روی هر قطعه ای که بیل مکانیکی شما را تشکیل می دهد مطالعه دقیقی انجام داده است. پارامترهای فیزیکی مختلف مانند دمای عملیاتی، فشار، تلرانس ها، نیروهای وارد بر هر جزء برای طراحی قطعه بهینه که دقیقاً بهترین «فنی» مناسب برای بیل مکانیکی شما باشد، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نه بزرگ است و نه کم اندازه. از سوی دیگر، قطعات غیرقانونی اغلب برای مخاطبان بزرگ‌تر، در طیف وسیع‌تری از ماشین‌ها و فاقد ورودی‌های تحقیقاتی گسترده OEM هستند. به عبارت ساده، قطعات بیل مکانیکی هیوندای بهترین تناسب را دارند و قطعات یدکی بیل مکانیکی غیرقانونی نامناسب هستند. تامین‌کننده قطعات بیل مکانیکی غیرقانونی سعی می‌کند با تمجید از ویژگی‌های کوچکتر یا بزرگ‌تر که به دروغ ادعا می‌کند که به نفع کاربر دستگاه است، کاربران را گمراه کند. بسیاری با چنین تبلیغاتی گمراه می شوند و سراغ قطعات تقلبی می روند. اما در دراز مدت به دستگاه آسیب می زند و زمان خرابی را افزایش می دهد.


4. آخرین قطعات به روز شده


سرمایه گذاری مستمر در تحقیق و توسعه ایده ها و راه حل های نوآورانه را به ارمغان می آورد. نمونه های متعددی از بهبود محصول و تغییر در قطعات و مجموعه ها برای بهبود عملکرد ماشین ها وجود دارد. تامین کنندگان قطعات غیرقانونی از چنین اطلاعاتی مطلع نیستند. آنها زمان یا پول را برای بهبود عملکرد دستگاه سرمایه گذاری نمی کنند. این امر کاربران را در صورت عدم ارتباط با شبکه نمایندگی های مجاز هیوندای از آخرین به روز رسانی ها و پیشرفت ها محروم می کند. نمایندگی های هیوندای همیشه آخرین قطعات به روز شده را نگه می دارند و نسخه های پایین تر از سیستم خارج می شوند.


5. گارانتی



هیوندای 3 تا 6 ماه ضمانت تعویض قطعات را ارائه می دهد. به این میگن گارانتی قطعات در صورت خرابی تاسف بار در این بازه زمانی، هیوندای گارانتی تعویض قطعه را ارائه می کند. بعید به نظر می رسد که تامین کننده تقلبی از گارانتی قطعات پشتیبانی کند و هیچ مسئولیتی در قبال آسیب های وارده به بیل مکانیکی به دلیل جاسازی قطعه غیر اصل ندارد. قطعات غیر اصل ممکن است کل گارانتی شما را باطل کنند، به خصوص اگر قطعات غیرقانونی باعث ایجاد مشکل در بقیه تجهیزات شوند. هیوندای در قیمت گذاری واقعی قطعات، هزینه گارانتی ناچیزی را بر قیمت قطعات تحمیل می کند. اما آیا این ارزش و منطقی نیست؟ بارها با موارد آسیب شدید تجهیزات به دلیل استفاده از قطعات غیرقانونی مواجه می‌شویم، اما در آن زمان خیلی دیر شده است و متأسفانه کاربر در نهایت هزینه تعمیرات سنگینی را پرداخت می‌کند یا تصمیم می‌گیرد با دستگاهی با عملکرد پایین‌تر زندگی کند.


6. ایمنی


جان انسان با ارزش ترین است. هیوندای هرگز در مورد ایمنی اپراتور یا دستیاران در طراحی تجهیزات به خطر نمی افتد، حتی قیمت آن کمی بالاتر است. قطعات تقلبی می توانند کیفیت پایینی داشته باشند و کیفیت پایین خطراتی را به همراه دارد. قطعات اصلی خطر را نه تنها برای انسان بلکه برای کل ماشین کاهش می دهد. نصب یک قطعه تقلبی در بیل مکانیکی می تواند باعث آسیب به سایر قطعات و حتی آسیب رساندن به کل دستگاه شود. فراتر از این، در صورت بروز مشکل در قطعات الکتریکی، می تواند منجر به خرابی کنترل و حتی خطرات آتش سوزی شود. قطعات اصلی هیوندای با بالاترین استاندارد کیفیت تست می شوند، از بهترین مواد موجود استفاده می کنند و با مشخصات طراحی تحقیق و توسعه مطابقت دارند. به طور خلاصه، هیچ مصالحه ای با ایمنی وجود ندارد.


7. ارزش فروش مجدد بالاتر

آیا مایلید برای خودرویی که به خوبی نگهداری می شود، به طور منظم از طریق نمایندگی های مجاز سرویس می شود، قطعات مناسب نصب شده و با دقت رانندگی می شود، هزینه بیشتری بپردازید؟ آیا مایلید برای خودرویی که به طور منظم سرویس نشده، تصادف کرده، قطعات محلی نصب نشده و ضعیف نگهداری شده است، همان قیمت را بپردازید؟ در مورد بیل مکانیکی ما هم همینطور است. ما شاهد شکافی به میزان 30 تا 40 درصد در ارزش فروش مجدد بیل مکانیکی‌هایی بوده‌ایم که با داده‌های مربوط به استفاده از قطعات واقعی و تعمیر و نگهداری دوره‌ای پشتیبان‌گیری شده‌اند. در بسیاری از موارد، خریدار بالقوه، پیش شرطی را بر فروشنده می گذارد تا فاکتورهای اصلی قطعات را از نمایندگی های مجاز هیوندای تهیه کند. این عیب در زمان نصب قطعات تقلبی قابل مشاهده نیست، اما در زمان فروش مجدد به شدت برجسته می شود. استفاده از قطعات غیر اصل یک عادت است. این عادت آسان است اما ترک آن بسیار دشوار است.


8. همه موارد دسترسی هند، در دسترس بودن و افزودنی های هیوندای


شبکه نمایندگی مجاز هیوندای در هند در سراسر شهرها و شهرهای کوچک در سراسر هند گسترده شده است. با 65 نمایندگی و 200+ خروجی، قطعات دقیقاً در محل وقوع در دسترس هستند. نه تنها این، با رویه عملیاتی استاندارد شده، شما از تجربه مشابهی در سرتاسر فروشگاه های ما برخوردار خواهید شد، جایی که زبان PART NUMBER برای همه قابل درک است. تکنسین های آموزش دیده و پرسنل باتجربه قطعات آماده و مشتاق کمک به شما در 24x7 هستند. این وظیفه ماست که قطعه مناسب را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهیم.

در طول سال هیوندای طرح های جذابی را برای مشتریان اجرا می کند که ممکن است شما را شگفت زده کند. برنامه HyValue ما فاکتورهای دیجیتالی را برای شما فراهم می کند تا روند خرید را پیگیری کنید، از پیشنهادات استفاده کنید و اعلان ها و به روز رسانی های مهم در مورد قطعات و روغن های اصلی هیوندای را دریافت کنید. این برنامه اکنون میزبان بیش از 10000 مشتری است و لیست به سرعت در حال رشد است.

هیوندای همچنین نیازهای اعتباری مشتریان خود را درک می کند و با همکاری بانک ICICI با 30+18 روز اعتبار بدون بهره، دسترسی مجازی، پذیرفته شده در تمامی 65 نمایندگی هیوندای و ارائه محدودیت اعتباری کافی به شما، نوآورانه ترین برنامه اعتباری را ارائه کرد. خرید قطعات و روان کننده های اصلی هیوندای.




ارسال نظر


برای ثبت نظر باید اول وارد سایت شوید ورود